text_item_name (098) 260-89-83 +38 (050) 583-19-03 +38 (098) 260-89-83 shop@nagorodi.com.ua
Інтернет-магазин Nagorodi
111

Повернення товару

Для інтернет-магазину NAGORODI найголовніше — задоволений покупець, який, зрозуміло, завжди правий. Тому в разі чого Ви зможете обміняти або повернути будь-яку куплену у нас річ протягом двох тижнів після її придбання. Ми суворо дотримуємося Закону «Про захист прав споживачів», проте в деяких випадках не зможемо відшкодувати Вам сплачену за товар суму. Ось вони:

• товар використовувався, є характерні ознаки, що вказують на це (подряпини, відколи, потертості тощо);
• товар розкомплектований, заводська упаковка пошкоджена;
• відсутні/ пошкоджені будь-які ярлики або заводське маркування.

Якщо техніка не працює, для її обміну (повернення) слід отримати висновок авторизованого сервіс-центру про те, що не були порушені правила експлуатації.

Щоб повернути/обміняти товар:

1. Вкладіть в упаковку чек і гарантійний талон, що підтверджує здійснення покупки в нашому магазині.

2. На окремому аркуші паперу напишіть:

ПІБ;
місто проживання;
номер телефону;
причину повернення/обміну продукції.

Ми не зможемо прийняти товар у неповній комплектації, а також у нефабричній упаковці (або у фабричній, але пошкодженій або заклеєній скотчем). Виріб має зберігати первісний товарний вигляд.

ВАЖЛИВО!

Якщо Ви відправляєте товар поштою, обов’язково зателефонуйте нам за вказаним телефоном, щоб повідомити номер декларації.

Коли ми отримаємо товар, наш менеджер зв’яжеться з Вами і розповість, яким чином будуть повернуті сплачені за нього гроші.